ceturtdiena, 2014. gada 24. aprīlis

Aliexpress iesācējiem

Kā iepirkties aliexpress.com






Jau iepriekš esmu rakstījusi kā iepirkties e-bay.com http://oparvisuko.blogspot.com/2013/03/ebay-iesacejiem.html  un tā kā skatījumi tikai aug, nolēmu uzrakstīt par vēl vienu vietni internetā, kur par izdevīgām cenām var iepirkties.

Iepazīstieties – www.aliexpress.com




Tiem, kas vēl nav iepazinušies ar iepirkšanos internetā šī mājaslapa ir labs sākums.
Pēdējā laikā esmu novērojusi, ka pie mums cilvēki mīl iepirkties kolektīvās iepirkšanās saitos. Viss jau būtu jauki, pati arī mēdzu šo to iegādāties, bet ik pa brīdim apskatos, ko piedāvā ārzemju veikali un saprotu, ka pie mums tirgo lietas, ko sapērkas pa lēto tādas vietnēs kā ebay, vai aliexress. Nevienu nenosodu, jo noteikti, ja pati būtu pārdevējs rīkotos tā pat, bet kā pircējs, zinot, ka varu dabūt preci lētāk un man pieved to uz tuvējo pastu pie mājam (mīnus tāds, ka ilgāk jāgaida, nākama diena saņemt nav iespējams), izvēlos ārzemju saitus.


Un tātad, ķeramies klāt…


Reģistrācija – Pati piereģistrējos pilna versijā, bet ka redzams ir iespējams piereģistrēties arī caur facebook kontu, kas visu padara vel vienkāršāku.








Izvēlamies preci – Kad veiksmīgi esam piereģistrējušiem un ielogojušies, varam sākt izpētīt plašo preču klāstu. Augšā, labajā pusē ir iespēja nomainīt valodu, ja angļu valoda klibo :) Protams jārēķinās ar to, ka tas būs google tulkojums, tātad smieklīgs, bet domu saprast var.




Izvēloties kādu no precēm atkal augšā, labajā puse automātiski paradās iespēja uzstādīt sev vēlamo valūtu. Tā kā esam EUR zonā uzstādām to un vairs nav galva jālauza pārkalkulējot cenas.






Wish list – Vēlmju saraksts apzīmēts ar simbolu. Kad redzam kaut ko, kas mums patīk un varbūt kaut kad gribēsim iegadāties, klikšķinām uz šo simbolu. Augša, labajā puse arī ir viena liela sirds, kur var apskatīt visas preces, ko esat atzīmējuši. Šis saraksts saglabājas ari tad, ka pametat lapu.






Dienas atlaide – Mēdz būt preces ar atlaidēm. Parasti pie cenas ir norādīts laiks, cik ilgi šī atlaide vēl darbosies. Citreiz tās ir stundas, citreiz dienas. Par visām precēm, kuras atzīmētas wish list uz tavu e-pastu tiek sūtīti





paziņojumi, ka precei ir uzlikta atlaide. Tādēļ vien ir vērts sev interesējošās lietas salikt wish list. Tomēr, pat tad, kad ir atlaide, varat uzreiz nesteigt preci iegadāties, jo esmu novērojusi, ka šis atlaides ir diezgan biezi vienai un tai pašai precei.

Vēl daži pārdevēji piedāvā atlaižu kuponus, piem., ja iepērcies par vairāk kā 100$ Tie parasti atrodas zem wish list, vai zem preces apraksta mazliet zemāk.


Atsauksmes – Zem katras preces, paša apakšā ir Transaction History &
Feedback logs, kur varam redzēt cik cilvēki ir iegādājušies tieši šo konkrēto lietu, kādas ir atsauksmes. Ja daudz labu atsauksmju, droši varam preci pirkt. Mēdz gadīties, ka šis lauciņš ir tukšs, tas nozīme, ka pircēji vēl nav bijuši, vai vel nav saņēmuši (tā visbiežāk ir jaunam precēm).

Grozs un pirkšana – Ja nolemjat kādu preci pirkt, tā ir jāieliek
grozā. Atverot interesējošo preci spilgti oranžs lauciņš Buy Now – pirkt tūlīt, Ja pirksi vairāk ka vienu preci, vai vel gribi ko apskatīt var ielikt grozā, lauciņš blakus Add to Cart. Ja esat visu ko salikusi groza, apakšā, labajā pusē var redzēt pilno summu. Ir iespēja maksāt visu uzreiz, vai atsevišķi par katru preci (piem., ja maksājat no dažādiem kontiem). Ja nolemjat kaut ko nepirkt labajā pusē, pretī precei nospiežam Remove.






Apmaksa – Atšķirībā no ebay, šeit nav nepieciešams piereģistrēties paypal.com, tādēļ pašā sākuma teicu, ka šī vietne ir izdevīgāka iesācējiem. Mājaslapa prasta tavas bankas kartes veidu – visa, matser card u.t.t. Tad kartes garo nr. kas ir priekšpusē, kartes derīguma terminu (mēnesis, gads), un trīsciparu kodu, kas ir kartes aizmugurē, slīpā šriftā. Ja tev ir skolēnu karte, nekas neizdosies, jo Latvijas banka neļauj skolēniem iepirkties internetā, studentiem un visiem citiem ļauj. Pagaidām nekādu problēmu ar šādu maksāšanas veidu nav bijušas. Daži apgalvo, ka nav droši sniegt šo informāciju, bet man nauda no konta vel nav nozudusi, lai gan šādi maksāju jau vairākus gadus.



Tiklīdz būsi samaksājis, parādīsies lodziņš, kapirkuma apstiprinājums jāgaida 2vas dienas. Nauda banka tiek rezervēta, bet vel nepazūd. Vienīgais maksājuma apstiprinājums būs tava bankā, mājaslapā apstiprinājuma nav. Parasti viss notiek ātrāk, tas vienk. lai, ja nu gadījumā kas.









Svarīgi! – Pirms kaut ko pasūtāt, lūdzu apskatiet my
aliexpress, kreisajā pusē shipping address. Diemžēl tikai pirms divām dienām apskatīju šo sadaļu un sapratu, ka vieta kur norādīta kontaktpersona nav mans uzvārds. Lai gan profilā tas ir norādīts, sūtot preci, pārdevējs sutīsi uz noradītas kontaktpersonas vārdu. Tur parādās tikai viena ailīte, līdz ar to ierakstīju tikai vardu, bet vajag arī uzvārdu. Rezultāta mani pasta gaida sešas pakas ar manu vārdu, bez uzvārda un pasts man tās ir gatavas atdot tikai tad, ja maksāšu par katru 1,75euro. Pastā teica, ka  ir iespēja sazināties ar pārdevēju un lūgt, lai viņš nosūta informāciju uz Latvijas pastu, tā arī darīju, bet tur kaut kas tik un tā nav izdevies.


Tā kā lūdzu pārbaudiet visu informāciju pirms kaut ko pasūtāt, lai nesanāk tā kā man:)





Un tas arī viss. Visur norādīts, ka preces sūtīšanas ilgums ir līdz 60 dienām, bet viss notiek daudz ātrāk. Pat ar visām Lieldienām pa vidu man atnāca apm. mēneša laikā.






Ceru, ka noderēs, lai veicas!





Foto no personīga albuma un interneta resursiem

242 komentāri:

  1. Sveika , gribēju paprasīt , ko man darīt , ja aizpildot ailītes arī kļūdījos un postal code vietā ierakstīju savas pilsētas nosaukumu un pasta indeksu ierakstīju pie Tel. 2 ailītē. Itkā jau pasūtīju jau 3 nedēļas atpakaļ un man nauda no konta ir noņemta . Gribēju zināt ko darīt vai man tā prece atnāks .

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja kārtīgi parakņājas pa sava profila uzstādījumiem, tad var nomainīt adresi un visu pārējo. Domāju, ka sūtījums tik un tā pienāks. Vidēji 4ned. prece nāk no pasūtīšanas brīža. Vēl ir iespēja uzrakstīt pārdevējam vēstuli ar jautājumu pat to vai prece ir izsūtīta.

      Dzēst
  2. Nu es taka atradu tos uzstādījumus , bet viņš tur kur ir postal code nepieņem to ka es rakstu LV-3405 es kautko nepareizi daru ?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Apskatīju savu profilu - pa vidu starp LV un cipariem neliec svītriņu, vienk. LV3405

      Dzēst
  3. Čau , kā es varu zinaat savas preces statusu cik tālu viņa ir aizsūtīta un vai vispār ir sākta sūtīt ? Pēc cik ilga laika tiek izsūtīta prece no samaksāšanas brīža ?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. http://intmail.183.com.cn/icc-itemstatusen.jsp - šajā mājaslapā ievadot pasūtījuma numuru var uzzināt kur atrodas tavs sūtījums.
      Oficiāli - Kopš samaksāšanas brīža apstiprinājuma laiks 5 dienas. Sūtīšanas laiks no 15 - 15 dienām.
      Praktiski - Lielākoties jau nākamajā dienā pasūtījums ir apstiprināts, un prece nāk apm. 4 nedēļas.

      Dzēst
    2. Nu , es taka uzrakstīju savu tracking number un tur man izmeta tādu tabulu ar dažādiem pasūtījumiem , kā lai zinu , kurš ir mans ?

      Dzēst
    3. Nu es tur ievadīju savu tracking number un man viņš izmeta tādu tabulu ar 6 pasūtījumiem , kā lai es zinu , kurš ir mans ?

      Dzēst
    4. Tas nozīmē, ka tavs sūtījums ir pabijis 6 pasta nodaļās. Skaties, kas ir pēdējā valsts, vai vieta, kas norādīta, tur arī ir tavs sūtījums.

      Dzēst
    5. Abet tas i pareizi ka es ievadīju tracking number ?

      Dzēst
    6. Viss pareizi. Tracking number katram sūtījumam ir unikāls, tikai pēc tā vwr noteikt sūtījuma atrašanās vietu.

      Dzēst
  4. Abet kā tad tas var būt , ka vakar man vēl 6 izmeta , bet šodien tikai 1 ???

    AtbildētDzēst
  5. Uj uj , ir gan tomēr tie 6 , ko nozīmē tas , ka pēdējajā ailītē pie Status ir rakstīts NULL ???

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā kā neesmu bijusi aktīva savu sūtījumu izsekotāj, man nav gadījies tāds NULL. Iespējams tas nozīmē, ka paciņa ir ceļā uz nākamo pasta staciju.
      Galvenais nevajag uztraukties. Pacietīgi gaidi. Manā praksē tikai 2 reizes sūtījums netnāca un nauda tika atgriezta.

      Dzēst
  6. Kādēļ man neļauj veikt nekādas izmaiņas tajā "shipping adress" ? :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pie "Svarīgi" minēts kā var nomainīt adresi. Ja nesanāk uzreiz pārlādē mājaslapu iespējams lielo apmeklējumu dēļ ieķērusies.Man nav gadījies ka nevaru nomainīt, bet domāju, ka tādā gadījumā vairākas reizes ietu iekšā un mēģinātu, līdz nomainās. Vēl ir iespēja uzrakstīt vēstuli uz klientu apkalpošanas centru un pajautāt kādēļ nevari nomainīt adresi.

      Dzēst
  7. Kā pēc pasta lapiņas, uz kuras ir tikai vārds, es varu nskaidrot,kurš sūtījums man ir atnācis, jo pastā man sūtījumu nedod,prasa,lai printēju kaut kādu izrakstu, bet pati nemaz nezinu,kura prece ir atnākusi un ko man darīt?! :((

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Arī man bija šāda situācija. Izprintēju ārā visu savus maksājuma apstiprinājumus no bankas (der arī no paypal) un gāju uz pastu, lai skatās, kurš viņiem der.
      Ceru, ka esi nomainījusi adresātu un pievienojusi uzvārdu, lai nākamreiz nav lieku problēmu :)

      Dzēst
  8. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  9. Kā ir ar muitošanas izdevumiem, ja pārsniedz 22eur?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pasūtīju kleitu kura bija dārgāka. Nekādu muitu nemaksāju:)

      Dzēst
  10. sakiet lūdzu kāpēc man viena prece stāv vislaik pie Shipment Required (1) ko tas nozīmē?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Neņem to vērā. Pati no sākumam nevarēju saprast. Ja esi samaksājis, tad vienk. gaidi, kad atnāks sūtījums. Man pat ir bijis tā, ka preci jau esmu saņēmusi, bet mājaslapā uzrāda, ka vēl aizvien pasūtījums gaida apstiprinājumu.

      Dzēst
  11. kur ir tas tracking number redzams ?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Numurs uzrādas kad apskati pasūtīto preci pēc tam, kad ir samaksāta nauda. Ailītē trīs iedalījumi - 1.preces nosaukums, foto 2.View detail 3..... Spied tur, kur view detail uzreiz tiks uzrādīts ar kādu pastu tiek sūtūta prece piem. China postvair mail un tad būs un ciparu virkne piem. RK409876543CK - šis arī ir tracking number. Šo preci var ieraudzīt sarakstā ar pasūtītajām precēm -My orders.

      Dzēst
  12. Šo komentāru ir noņēmis emuāra administrators.

    AtbildētDzēst
  13. kas jādara ja prece nav saņemta 3 mēnešu laikā? kā viņiem var pajautāt jeb pateikt lai atgriež naudu ?

    AtbildētDzēst
  14. Jā, ja neesi savu sūtījumu saņēmis, tad ziņo par to pārdevējam un saki, ka vēlies, lai naudu atgriež. Liela iespēja, ka tev piedāvās sūtīt vēlreiz un vēl klāt dāvaniņu, bet tas nenozīmē, ka tev jāpiekrīt. Ja vēlies naudu atpakaļ, tad uzstāj uz to un viņi noteikti tev naudu atgriezīs.

    AtbildētDzēst
  15. un ko var darīt ja viņi pasaka ka nevar atgriezt naudu jo kkāds laiks nokavēts bet citi atkal tādā pašā situācija piedāvā vēlreiz sūtīt preci kur tad tur var sūdzēties ja tie pārdevēji neatgriež naudu ?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jālūdz pārdevējam, lai norāda, kurā vietā tika minēts laika sprīdis, cik ilgā laikā jāpieprasa nauda, ja prece nav atnākusi. Vēl neesmu redzējusi šāda veida brīdinājumu, domāju, ka viņam nebūs ko atbildēt. Droši vari turpināt uzstāt uz naudas atgriešanu, bet ja pārdevējs ir ietiepīgs, tad labāk samierināties ar preces gaidīšanu vēl reizi.

      Dzēst
  16. ko var darīt ja pārdevējs vislaik ir offline un neatbild uz vēstulēm un iet laiks bet preci nesaņemu ?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja nevar sazināties ar pārdevēju un preces pienākšanas datumi ir pagājuši, droši var vērsties klientu atbalsta centrā, nosūtīt ziņojumu par šo konkrēto pārdevēju un to, ka nav iespējams sazināties.
      Jau iepriekš minēju, ka vienmēr vajag palasīt atsauksmes par konkrētajām precēm un pārdevējiem. Izpētiet kādas atsauksmes, varbūt radīsies lielāka skaidrība.
      Lai veicas!

      Dzēst
  17. par pirkumu var norēķināties arī ar citas personas karti, jeb tikai uz tās personas vārda bankas kartēm kas reģistrēta aliexpress ?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par pirkumu var samaksāt jebkura persona, izņemot, nav iespējams samaksāt ar skolēna ISIC karti.

      Dzēst
  18. The supplier is processing your order.
    This order will be automatically cancelled if the supplier does not ship your order within: 12days 14hours 2minutes 11seconds .
    Varētu kāds lūdzu paskaidrot, ko tas nozīmē? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas var nozīmēt:
      1. pārdevējs vēl aizvien nav apstiprinājis tavu pasūtījumu un, ja viņš to neizdarīs noteiktajā laikā, pasūtījums tiks atcelt un Jūs saņemsiet savu naudu atpakaļ.
      2. iespējams, ka pasūtījums jau ir izsūtīts, tikai pārdevējs nav papūlējies savu darbu reģistrēt.
      Vienīgais kas Jums atliek, ir gaidīt vai nu preci, vai naudu kontā. Vēl varat uzrakstīt pārdevējam vēstuli ar jautājumu, vai pasūtījums ir apstiprināts.

      Dzēst
  19. Sveiki, kad ievadu adresi, man paradas teksts -Please enter between 1-8 numbers 106
    Meginaju visadi bet tas neakceptee, ko tas nozimee?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Diemžēl, man nav ne jausmas kādēļ jums tiek prasīts veikt šādas darbības. Kādā jomā tas tiek prasīts?

      Dzēst
    2. Mainot shipping adress. Man ir pilnīgi tas pats, nāk kādas 6 paciņas, kur ir tikai mans vārds un plus vēl tam visam dzīvokļa numuram pielika arī mājas numuru, tad nu tagad lapiņas nāk uz 46 dzīvokli, nevis uz 6. Kad cenšos nomainīt, atkal parāda to pašu tekstu, ko jau iepriekš minēja.

      Dzēst
    3. Atradu pati problēmu. Tur, kur prasa country code, area code un local number, neatstāj tukšu, ieraksti kaut ko. es ierakstīja pirmajā 271, otrajā 50 un pēdējā savu numuru. tāpat paciņai nākot nerādīsies tas viss.

      Dzēst
  20. Sveika,
    Ko darīt,ja pasūtītās lietas neatnāk? :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja kāda prece neatnāk, vislabāk būtu sazināties ar pārdevēju un paziņot šo faktu. Iespējams Jums atsūtīs atpakaļ naudu, vai arī nosūtīs Jums jaunu preci.

      Dzēst
  21. Man arī ir viens jautājums- Kad pasūtījums ir pabeigts, un kad pasūtījuma statuss ir "finished",blakām ir ailīte kur rakstīts- "reAdd cart"- ko tas nozīmē? Var kāds paskaidrot? :)

    AtbildētDzēst
  22. Patiesībā nekad neesmu pētījusi šo sadaļu, jo nav bijusi vajadzība un vēlme tik ļoti iedziļināsiet tādos sīkumos. Bet, tiesām, ja ir kāds, kurš zin, nekautrējieties ziņot.

    AtbildētDzēst
  23. Sveiki!
    Esmu veikusi vairākus pasūtījumus, saprotu, ka gaidu preci. Man tiek atsūtīta vēstule uz epastu, ka sūtījums ir sagatovots, vai man ir jāatbild? Saprotu, ka saņemot preci man jāveic apstiprinājums, ka preci esmu saņēmusi.

    AtbildētDzēst
  24. Šo informatīvo vēstuli izsūta katram pircējam, uz to nav jāatbild un par saņemto preci arī nav jāziņo. Ziņojam vienīgi tad, ja ļooti ilgi neko nesaņemam:)

    AtbildētDzēst
  25. Sveiki!
    Ko man darī,ja prece nav atnākusi,un nevaru arī atvērt "open dispute", jo termiņš ir iztecējis?!
    Rakstīju pārdevējam,no sākuma atbildēja.. vairs nē. :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ir iespēja vērsties mājaslapas policijā, ziņot par konkrēto pārdevēju. Jautājums arī par to, vai jums piedāvāja atgriezt naudu, vai kā citādi kompensēt zaudējumus. Lielākoties, katram pārdevējam, ļoti svarīga reputācija, sakiet, ka ziņosiet, palasiet citu cilvēku atsauksmes par pārdevēju.

      Dzēst
  26. Cik ilgā laikā apstrādā preci Latvijā un izsūta uz adresi?
    Man jau no 16.10.2014 prece atrodas Latvijā,cik ilgi tas aizņem laiku?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Atbilde uz šādu jautājumu jāmeklē Latvijas pastā, zvanot uz kādu no info tālruņiem.

      Dzēst

  27. Kadelj raada "Opening"? 2014.10.23 01:55 (GMT-7): Opening
    2014.10.22 21:22 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
    2014.10.17 12:57 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
    2014.10.16 15:39 (GMT-7): Collection

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par cik tulkojumā tas nozīmē atvērts, pilnīgi pieļauju, ka tāds arī ir skaidrojumus. Konkrēti nočeko preci, lai saprastu, kas tas.

      Dzēst
  28. Godīgi sakot, man nav ne jausmas krā sekcija parādās šāda veida uzraksti. Varbūt tiek norādīts datums un laiks, kad pārdevējs ir apskatījis pasūtījumu, vai arī izsūtīšanas datumu.

    AtbildētDzēst
  29. Vai tad,kad esmu veikusi savu pasūtījumu un nauda no konta noņemta,man obligāti jāsazinās ar pārdevēju,lai vienotos,piemēram,par sūtīšanas veidu vai ko citu?Vai arī es pēc pasūtījuma veikšanas varu mierīgi gaidīt sūtījumu un neuztraukties līdz pat noteiktajam laikam?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jums nekas nav jāraksta, vai jāziņo. Vienkārši gaidiet, kad atnāks pasūtījums.

      Dzēst
  30. uz kadu konkreti epastu vajadzetu sutit to, lai attiecigi to informaciju par to uzvardu nodotu? izčikinaju visas malas ta ari nesapratu,

    AtbildētDzēst
  31. Es arī iepērkos Ali, bet līdz šim neesmu sūtījusi nevienu preci, kas pārsniedz 20eiro. Ir bijušas problēmas, ka apavai aizķers lidostas muitā, bija uz e-pastu jāsūta gan konta izrkasts par smaksu, gan no Ali lapas pats attēls ar to, kas tā ir par preci un cik tā maksā. Es saņēmu savas kedas (13eiro vērtībā) tikai tad, kad muita pastam deva atļauja man tās izsniegt. Paziņojumā bija teikts, ka nevar noteikt kas tā ir par preci, lai arī skaidri bija redzams, ka tās ir kedas, jo nebija kastē. Turklāt nez kāpēc pārdevēji norāda enkorektu preces cenu, man uz botīm iepakojuma bija preces vērtība norādīta kā 3 dolāri. Mums šeit visiem ir gadījies tieši ar apaviem aizķerties. Atmuitot nevajadzēja, to vajag tikai tad, ja pārsniedzot 20eiro. Tad nu man jautājums, kā ir ar elektronikas ierīcēm, piemēram mobilajiem. Ir sūtīts? Kā ar muitu? Ja telefons būs vismaz piemērma 80eiro vērtībā. Ir kāds saskāries?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vienīgā elektroniskā prece, ko esmu pasūtījusi ir mp4 atskaņotājs, 20 euro nepārsniedzot. Kad pasūtīju preces caur ebay.com, un tieši kurpes, muita nebija jāmaksā un preci saņēmu pastā kā parasti.

      Dzēst
  32. Nu nekādi nevaru atrast izmēru tabulu, palīdziet lūdzu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Diemžēl var būt tā, ka izmēri nav norādīti. Ja tie nav tālāk uz leju patinot, un tur kur ir izmēru izvēle nav Size info, tad pēdējasi ir rakstīt sellerim un jautāt, kāds izmērs uz tādiem un tādiem parametriem ir atbilstošs.

      Dzēst
  33. ko man darīt mana prece ir muitā un es nemāku viņiem nosūtīt rēķinu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Rēķins jāsūta uz e-pastu viņiem. Iesaku uzreiz sūtīt arī izrakstu no Aliexpress par to kas ir tā prece. Es taisīju PrtSc, bildi ar to, ko esmu pasūtījusi un klāt arī cena, lai ir pierādījums, kas tas ir.
      Cik saprotu, ka lidostas muitā aizķēries? Uz lapas ir nr, zvani uz muitu, paprasi e-pastu, kur rēķinu un pierā'dijumus par preci nosūtīt.

      Dzēst
    2. Tev pastā iedeva to lapu no muitas? Ja jā, tad visdrīzāk prece nav muitā, vienkārši pasts tev nevar izsniegt šo preci bez muitas aļaujas, kad nosūtīsi visu ko muitai vajag, tad ātri tiksi pie sava sūtījuma. Man tas aizņēma tikai vienu dienu, paziņai pāris nedēļas, jo pirmo reizi aizsūtīja tikai ibankas izrakstu, ka ir samaksāts par peci, bet nebija no Aliexpress pierādījums par to, kas ir šī prece un vai tiešām šī cena sakrīt ar izrakstu no ibankas, kā arī galu galā, vai šī prece nepārsniedz konkrēto summu un nebūs jāmaksā atmuitošana.

      Dzēst
  34. Kur,lai atrod to Aliexpress rēķinu konkrētai precei,jo muitai nepietiek tikai ar ibankas izdruku?!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sadaļā My orders pie katras preces labajā pusē ir uzraksts View Detail, tur arī uzrādās order number... un status Finished, zem tā konkrētā prece, tās cena un adrese uz kuru tiek sūtīta. Citu izrakstu iespējams nav dabūt.

      Dzēst
  35. Vai es varu maksāt ar SEB jauniešu karti? Pati esmu skolniece, nevis studente. Esmu pilngadīga.
    P.S. Paldies par visu info!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šo komentāru ir noņēmis autors.

      Dzēst
    2. Domāju, ka ar jauniešu karti samaksāt var, galvenais ka nav rakstīts ka tā ir skolnieku karte. Ja gadījumā mājaslapa negrib ņemt pretī tavu karti, apskati, vai savā intermetbank esi aktivizējis drošus pirkumus internetā, kur tiek ievadīta jūsu izdomāta parole pie katra pirkuma veikšanas, internetā ar karti.

      Dzēst
    3. Skaidrs, paldies!:)

      Dzēst
  36. Sveiki!
    Kā var izsekot paciņas tad,kad tās sasniegušas LV?Gaidu 4 pakas.Vienai parādās,ka 13.11. ieradusies LV,bet kur tālāk viņu meklēt nav ne jausmas.Pārdevēji no alī uzraksta,kur meklēt,kad paka sasniegusi galamērķi,bet ne vienā no tiem saitiem neko nevar apskatīties.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kad paka ir Latvijā to var redzēt www.pasts.lv "meklēt sūtījumu"

      Dzēst
  37. Diemžēl, ja paciņa nonākusi Latvijā, tad atliek gaidīt, jo nav iespējas uzzināt kurā pastā atrodas sūtījums.

    AtbildētDzēst
  38. Ja pasūtu vairākas preces vienā reizē, tad visas pienāks vienā un tajā pašā laikā? Vai tomēr katra atsevišķi?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Katra prece nāk atsevišķi, jo iepērkaies pie dažādiem pārdevējiem. Vienā sūtījumā nāk tikai tad, ja vienu lietu paņem vairākos gabalos.

      Dzēst
  39. Kādas idejas? Pasūtīju preci, samaksāju naudu. Pēc vairāk kā nedēļas šodien parādās uzraksts: "Status: Closed Reminder: Order has been closed by the system, due to suspicious seller." Bet nauda nav atgriezta. Kā rīkoties?

    AtbildētDzēst
  40. No alyexpress saņemtā atbilde: "When a seller is suspected of taking fraudulent business activities, all the orders under this seller will be frozen to protect buyers' payment security and the seller need to pass a verification to prove it is legit business. If the seller doesn't pass the investigation, his account will be disabled and the store will be removed from AliExpress, also, the relevant orders will be closed with tag 'Suspicious order'. If you have made payment for a 'Supsicious Order', please be assured your full payment will be refunded to you within 7-15 business days."
    Forši. Tagad ne mētelis, ne nauda 2 nedēļas. Pilnīgs sviests!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu šāda situācija man nav bijusi, bet kad būs kaut kas skaidrāks, ja vari, lūdzu paziņo iznākumu. Būs noderīga informācija, ja nu vēl kādam tā gadās.

      Dzēst
    2. Šodien saņēmu kontā savu naudu atpakaļ.

      Dzēst
  41. Vai drošībai nevajag uzlikt kaut kādu paroli, ko prasa ik reizi, kad tiek izdarīts pirkums? Kā to var izdarīt? Nekad neesmu iepirkusies internetā.
    vnk liekas dīvaini, ka apmaksai pietiek tikai ievadīt uz kartes redzamus kodus...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šo drošības paroli var uzlikt savā internetbankā. Šobrīd mājaslapa nemaz neļauj iepirkties, kamēr kartei nav šī parole uzlikta. Kad ieiesi savā internetbankā, meklētājā, augšā,labajā stūrī ieraksti - droši pirkumi internetā. tad tev piedāvās karti(kontu), kuru vēlies nodrošināt ar paroli. Pirmajā ailē raksti vārdu, kas tev atgādinās paroli, ja to gadījumā aizmirsīsi, otrajā ailītē pašu paroli. Vienu un to pašu vārdu neliec, tas nav droši :)

      Dzēst
    2. Nevaru seb i-bankā atrast, kur tas ir..

      Dzēst
    3. Man vispār atļauj norēķināties bez tās paroles! Man ir arī seb karte. Nesaprotu kā to paroli var uzlikt.

      Dzēst
    4. Paroles ir tikai SWEDBANKAI. SEB bankai paroles nav. Pirkumus veic tikai ar kartes redzamo informāciju.

      Dzēst
  42. Biju pasūtījusi virsjakas, tā jau likās aizdomīgi, ka dikti lēti! Pēc laika no aliexpress manā kontā ienāca nauda par kurtkām, bija norādīts - aizdomīgs piegādātājs! Tas mani priecēja! Visas preces atnāca laikā, tikai esmu vīlusies ar pašu pirmo manu pasūtījumu! pasūtīju kleitas 40 EUR vērtībā no Aliexpresa veikala KITY-BABY ilgu laiku nebija, kad atlika kādas 5 dienas līdz termiņa beigām, lūdzu pagarināt piegādes laiku un atvērt srīdu! Nezinu kādēļ tas nebija izdarīts- pārdevējs man bija rakstījis, ka kaut kādas pakas bija sajauktas un viņš man atgriezīs naudu! Bet kad piegādes termiņš bija slēgts - viņš man atbild pieklājīgi, ka nevar atmaksāt, jo sistēma slēgta! Prasu, lai izsūta kleitas- nezinu kā tas beigsies!
    Gribēju pajautāt- kur tā Aliexpresā policija ir, kur var nosūtīt sūdzību, nevarēju atrast!
    Paldies!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tādu kā policiju neatradu, bet rakstītu http://www.aliexpress.com/help/home.html#center labajā pusē 24h palīdzība online

      Dzēst
  43. tracking kods sakas ar rt un beidzas ar hk ??

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kad uziet uz konkrēto preci un uzspiež "Open Dispute", tad paradās prece un uzraksts Seller's Shipping Method 006759443709 - šis ir trackintg number

      Dzēst
  44. Nākamais sviests! Pārdevējs piedāvā shippingu ar DHL ar piegādi 3-8 dienas. Vakar beidzot ir izsūtījis, bet ... ar parasto china post. Plus viņa atsūtītais tracking numbers china post lapā nav atrodams. Parāda, ka "China Post has not received parcel# RF986825140CN" Aizsūtīju viņam ziņu, lūdzot īsto tracking numberu + paskaidrojumus, kāpēc bez manas atļaujas mainīja piegādes veidu no dhl uz parasto.
    Bet alyexpress atbilde vienkārša - For your case, you are advised to contact your supplier directly for information. If the supplier changed the shipping method without your permission, you can request a partial refund for the shipping cost difference after receiving the package.
    Varu paprasīt tikai atpakaļ par dhl samaksāto naudas starpību, bet tas jau nemainīs faktu, ka solītās nedēļas vietā preci gaidīšu mēnesi. Ja vispār sagaidīšu.

    Kaut kā sāk šķist, ka alyexpress nav uzticams.
    E-bay nekad nav bijušas problēmas, bet ar šo jau otro reizi. Tad negodīgs pārdevējs un naudu saņēmu tikai tagad atpakaļ, tagad brīnumi ar piegādēm. Sviests!

    AtbildētDzēst
  45. Cik ilgi paciņa atrodas muitā? Man jau 9 dienas paciņa ir muitā ( izsekojot pēc pasūtījuma nr.),bet nekādu rēķinu neesmu saņēmusi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Rkinu jau esi samaksājis un tagad jāgaida, kad paciņa nonāks pastā. Cik ilgi gan nevaru pateikt, ar muitu nekad man nav bijusi darīšana, un ja arī tur tā paciņa stāvējusi, tad neko neesmu zinājusi. Domāju vienk. vajag būt pacietīgam un nesatraukties. Ja jau tik tālu sutījums ir ticis, tad līdz Jums noteikti tas atnāks.

      Dzēst
  46. kāpēc tiek iesaldēti pasūtījumi?????????????

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tiešu atbildi nezinu, bet man ir aizdomas, ja pārdevējs nereģistrē izsūtīto preci, tad mājaslapa automatiski iesaldē sūtījumu pēc konkrētu dienu skaita. Ne vienmēr iesaldēta paciņa nozimē, ka to nesaņemsiet. Bet protams, ka vislabāk ir sazināties ar konkrēto pārdevēju. Lielākoties tie ir laipni un ieinteresēti:)

      Dzēst
  47. Sveiki, man ir jautājums,es vēlos pasūtīt vienu preci par 2,00..un,nezinu,kāpēc man tas nesanāk,raksta,ka nepietiek līdzekļu kontā, kaut arī man tur atlikuši 7 eur... ir jābūt kaut kādai noteiktai summai uz konta vai arī noteiktai summai pasūtot preci?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Iespējams Jūsu izvēlētai precei vēl papildus jāmaksā par sutīšanu. Vēl ir variants, ka nauda Jūsu kontā ir rezervēta, tādēļ nav pieejama. Mēdz būt pārdevēji, kuri raksta, ka sūtījums nedrīkst būt mazāks kā 10euro vērtībā. Kārtīgi izpētiet sūtīšanas nosacījumus konkrētajai precei un, lai veicas!:)

      Dzēst
  48. Labdien. Ja vairākām precēm jau vairāk kā mēnesi lapā trackitonline.ru rādās statuss "send item abroad (export) Latvia", pasts.lv nekas neuzrādās. Man ir kādas cerības saņemt kaut ko?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vislabak būtu sazināties ar pārdevēju un paziņot, ka preci vēl aizvien neesat saņēmis. Visdrīzāk Jums atgriezīs naudu. Vēl varat mēģināt zvanīt uz Latvijas pasta info tālruni un nosaucot pasta sūtījuma nr. noskaidrot, vai tāds pastā ir ienācis. Pati esmu rakstijusi un epastu - info@pats.lv

      Dzēst
  49. ko nozīmē ja pie pasūtījuma rādās Frozen Orders ? Kas man jādara ? es to preci nedabūšu ? kā ar pārskaitīto naudu ?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ir gadījies, ka sūtījums ir iesaldēts, bet tas nemainīja to, ka prece man atnāca. Ja iespejams, sazi ies ar pārdevēju, citreiz mājaslapa automātiksi uzliek iesaldēšanu, vai arī pats pārdevējs nereģistrē mājaslapā nosūtījuma aktu.

      Dzēst
  50. Kā var zināt ka sūtijums ir atnācis?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jums uz mājas pastkastīti atnāks aicinājums uz pastu pēc paciņas.

      Dzēst
  51. Man tajā tabulā pēc tracking number ievadīšanas parādās, ka prece ir LV, bet statuss ir "unsuccessful delivery". Kā to saprast?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Manuprāt ir divi varianti.
      1. Uzrakstīt vēstuli pārdevējam ar jautājumu, vai sūtījums ir izsūtīts.
      2. Gaidīt, kad atnāks izsaukums uz pastu, jo iespējams, ka mājās lapa kļūdās.

      Dzēst
  52. Visu darīju kā prasīts, pārbaudīju,karte derīga protams, bet tāpat man neko neakceptē. Rāda vainu "ķieģeli" vai krustiņu. Ko darīt?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pārbaudiet savā internetabnkā vai karte ir piereģistrēta drošiem pirkumiem:)

      Dzēst
  53. Ko nozīmē extend processing time? Pasūtīju precīti jau pirms 2 dienām un man pie preces rādās Awaiting shipment. Vai viss ir kārtībā?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Viss kārtībā. Iespējams Jūsu paciņa jau ir ceļā, vienīgi pārdevējs to vēl nav norādījis.

      Dzēst
    2. Pie divām precītēm jau rakstīts, ka pārdevējs ir izsūtījis manu paciņu. Kā es varu pārbaudīt, kur ir mana paciņa? Iepriekšējos komentāros bija interneta adresīte, taču tur ievadot manu tracking number nekas neuzrādas.

      Dzēst
    3. Ja dotā mājaslapa nedod nekādu informāciju, tad citu iespēju uzzināt, kur ir Jūsu sūtījums, nav iespējams.

      Dzēst
  54. Sveiki,nesaprotu,kā darbojas kuponu un baļļu sistēma

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par baļļu sistēmu neko nezinu, bet kuponi darbojas tādā veidā, ka, ja pārdevējs piedāvā kuponu un jūs to ielādējat, tiklīdz veicat pirkumu, jums tiek piedāvāts šo kuponu izmantot, bet tikai tādā gadījumā, ja jūsu pasūtījuma summa tieši pie šī pārdevēja, atbilst pārdevēja norādītajai summai, kas paredzēta konkrētajai atlaidei.

      Dzēst
    2. paldies............

      Dzēst
  55. Vai jūs varētu uzrakstīt, kas konkrēti jāraksta katrā ailītē pie Contact name, zip/postal code un pārējās?
    Jo nesaprotu vai tur jāraksta mana adrese vai pasta, ar kodiem nesaprotu, kā arī vienkārši gribu būt droša, ka visu aizpildu pareizi, un pasūtījums nonāks līdz manīm! Paldies

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Contact name - vārds uzvārds
      zip/postal code - LV-xxxx
      city - pilsēta
      state ..... - novads

      Dzēst
  56. Vai ja pasūtu 6 preces no viena pārdevēja, viņas visas atnāks reizē? Vai katra atsevišķi?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Visdrīzāk katra paciņa nāks atsevišķi, jo tad pārdevējam nav jāmaksā liela sūtīšanas nauda - mazāks sver sūtījums.

      Dzēst
  57. Sveiki gribeju jautāt pasūtiju iphone4, no alie itkā viss kartiba cik skatijos ir jau issūtits, jautājums vai buus kautkadas muitas vel jamaksa un jaasutas un jadaras vel tur kautkas?, vai vienkaarshi atnakms lapinja maajas kad jaajiet pakalj precei. Un vai kads ir suutijis vel telefonu no alie?, kadas atsauksmes,?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Cik zinu, muita nav jāmaksā. Esmu pasūtījusi mp4 atskaņotāju, ir labs, atnāca kā jebkurš cits sūtījums, izziņa uz mājām, ka jāiet saņemt sūtījums.

      Dzēst
    2. Ja nepārsniedz 150 eur- muita nav., Bet ja virs 22 eur ir jāmaksā PVN. Visu smuki var aprēķināt - http://www.muitaspaligs.lv

      Dzēst
  58. Vel jautājums, kāpec nevaru issekot savu paku>?, rada ka tracking number neeksiste?, vai kāds zinošāks nevar kāda adrese paskatīties kur atrodas paka?, ja iedodu savu nr?, itka issutīta pirms divām dienām, ar singapore pastu,

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jūs neesat pirmais cilvēks, kurš sūdzas par to, ka sūtījuma numuru uzrāda kā neeksistējošu. Iespējasm pats pārdevējs ko sajaucis, bet tas nekas, jo paciņa tā pat nonāk pie mums. Ja gadījumā pēc 2-3 nedēļām sūtījums nav pienācis, ziņojat pārdevējam. Var mēģināt google pameklēt vēl kādas lapas kur ir iespējams izsekot sūtījumam, pati gan nebiju aktīva mekletāja un šeit norādītā adrese parādīja visu ko vajag. Jebkurā gadījumā paies apm. divas nedēļas kamēr sūtījums nonāks līdz jums,tā kā var neuztraukties.

      Dzēst
  59. Sveiki, kādas ir aptuvenās papildus izmaksas, pasūtījumam?
    Piemēram, ja aliexpress rakstīts, ka ir free shipping, man ir vēl par kaut ko jāmaksā, saņemot paciņu Latvijā?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Saņemot paciņu nekādu papildizmaksu nav. Galvenais, lai profilā norādīts vārds uzvārds un tad viss kārtībā.

      Dzēst
  60. Kā izlabot Shipping address, lai parādītos ne tikai vārds, bet arī uzvārds? Mēginu labot, nesanāk. Pastā vajadzēja samaksāt, papildus par katru preci 1.75 EUR.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ielogojoties sava profilā uzspiediet edit member profil un tur jums parādīsies pirmā ailīte ar uzrakstu name, tur arī ierakstiet pilno vārdu un uzvārdu.

      Dzēst
  61. Man neuzrādās OPEN DISPUTE. un pārdevējs ir izdzēsies , prece nav pie manis. ko lai daru? kā lai naudu dabūju atpakaļ?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vidrīzāk jāsazinās ar mājaslapas policiju un jāinformē par šo gadījumu, ar cerību, ka viņi zin kā šādās situācijās jārīkojas.

      Dzēst
  62. Šo komentāru ir noņēmis emuāra administrators.

    AtbildētDzēst
  63. Ir ļoti nepatīkami kad pasūta preces ir prasīts tikai vārds,un pasts jau ar savu 1.75 eiro klāt ,ja 10 pakas tad summa drausmīga.Pastam labs biznes,Vienmēr visur jāraksta uzvārds klāt,prasa vai nē.Varētu padomāt ka tajā adresē dzīvo nezin cik cilvēki ar tādu vārdu.Viss atnāca reizē, lapas saspraustas kopā un maksā par katru, nevis vienreiz.

    AtbildētDzēst
  64. Ja kas, tad tagad var atmuitot arī online - aliatsauksmes.blogspot.com/2015/02/aliexpress-sutijumu-atmuitosana.html

    AtbildētDzēst
  65. sakiet ludzu,ko rakstit pie shipping information pedejas 2 ailites ,kur ir prasits tel un mobile?pedeja ierakstiju mob,bet vienalga rada,ka nav pareizi

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Apskatījos, ka savā profilā esmu ierakstījusi ailītē tel. savu numuru ar visu starptautisko kodu +371 nekur citur man ierakstu nav.

      Dzēst
  66. Ka es varu pie contact name pierakstit uzvardu? man radas ka varu rakstit tikai no 1-8 simboliem.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uzvārds ir jāuzraksta ailītē kurā ir prasīts tikai name, bez contact.

      Dzēst
    2. ielogojoties sava profilā uzspiediet edit member profil un tur jums parādīsies pirmā ailīte ar uzrakstu name, tur arī ierakstiet pilno vārdu un uzvārdu.

      Dzēst
    3. Tur jau ta lieta ka profila man ir gan vards gan uzvards,bet sutot preci paradijas tikai vards(sutijums atnaca tikai ar vardu)

      Dzēst
  67. Varat man lūdzu sīki un skaidri izskaidrot kur jāspiež lai varētu sazināties ar Aliexpress policiju un tā veikala administrāciju? Jo pasūtiju preci par 33 eur. Prece neatnāca, pārdevējs izdzēsās. Tā teikt izkrāpa man naudu. Ir taču jābūt kādai iespējai kā dabūt naudu atpakaļ. OPEN DISPUTE neuzrādās. Lūdzu palīdziet.: ( ko man darīt? tikai skaidrojiet sīki un skaidri. Paldies. Būšu ļoti pateicīgs Jums ja dabūšu naudu atpakaļ.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. 1. pajautā virtula Eva "How to contact aliekspress police?" Viņai vajadzētu zināt.
      2. http://help.aliexpress.com/payment_case_study/index.html - ja es pareizi saprotu, tad 1.case ir jūsu gadījums, izpētiet.
      Godīgi sakot, man vēl šadas situācijas nav gadījušās un līdz ar to nav bijusi nepieciešamība sazināties ar policiju, līdz ar to, pa punktiem, kā rīkoties, atbildēt nespēšu.

      Dzēst
  68. Kāpēc es nevaru pasūtīt savu pirkumu?

    AtbildētDzēst
  69. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  70. Country Code - City Code - Tel Number

    Kas man jāraksta šajos logos.

    Ja pašsaprotami ka country code ir +371

    kas ir city code??
    ja piemēram manai pilsētai nav

    cik saprotams, ka Rīgā city code ir 7, 28, 29

    man rāda sarkanos logus country code un city code

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tikko pārbaudīju sav profilu - esmu ierakstījusi lauciņā country code un tel number, vidējo atstāju tukšu.
      Ja nu gadījumā lapa neņem pretī, pamēģiniet pirmos divus cipasrus no sava nr. ievietot city code lauciņā.
      Veiksmi :)

      Dzēst
    2. Rīgā city code ir 7, 28 un 29. Izvēlies vienu no tiem un ieraksti!
      Un country code ir 371. Pats/pati jau visu saprati:)

      Dzēst
  71. Labdien! Pateicoties jūsu lapai arī saņēmos pasūtījumiem no Aliexpress, bērnam pasūtīju vairākus apģērbus. Visi ļoti ātri sapakots un ir ceļā (vēl protams saņemtas nav ,jo pirmo preci pasūtīju tikai pirms nepilnām 3 nedēļām). Bet galvenais gribēju jautāt - viena prece atšķirībā no citām tiek gatavota izsūtīšanai jau 14 dienas- vai tas ir normāli, jo pārējās tikai dažas dienas? Paldies:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Biež vien pārdeveji nemaz nepapūlas nomainīt preces statusu, tā kā visticamāk, ka jūsu pasūtījums ir jau ceļā.
      Prieks, ka varu palīdzēts:)

      Dzēst
  72. Sveiki. Kā ir ar piegādes maksu? un līdz cik lielai summai es varu sūtīt lai nav jāmaksā muitas nodoklis?
    Paldies.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piegdes maksa ir tikai tā, kas ir norādīta pie pasūtāmās preces. Ja prece maziņa bieži vien ir free shiping. Latvjā uz vietas nekas netiek maksāts, arī muita ne.

      Dzēst
  73. Kādi papīri nepieciešami lai dabūtu preci pastā ja nav uzvārda????

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pastā nepieciešams uzrādīt bankas izdruku, katrai konkrētai precei, un pase.

      Dzēst
  74. Sveiki!Man ir problēma ar kompensācijas atgūšanu no Aliexpress.Tas ir jau no pagāšā gada decembra,kad viņi apstiprināja,ka atmaksās 40%no preces summas.Tagad jau ir 2015.gada marts un vēl joprojām nav nekā.Kur lai vēršos pēc palīdzības.Varbūt variet man palīdzēt?

    AtbildētDzēst
  75. LŪDZU PALĪDZIET! ES JAU ILGSTOŠI PASŪTU PRECES NO TURIENS UN VISS BIJA OK. PAGĀJUSAJĀ GADĀ PASŪTĪJU PRECI JANVĀRĀ SĀKUMA BET VELJOPROJĀ NAV ATNAKUSI UN PARDEVĒJS NEATBILD UZ VĒSTULĒM , PAGARINAT ARI NEKO NEVARU PALĪDZIET LŪDZU. KO MAN DARĪT?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Diemžēl man nav padoma šajā situācijā. Visu nezinu:(

      Dzēst
  76. Labdien!
    Kā šobrīd var izsekot izsūtītās preces atrašanās vietu, jo iepriekš uzrādītā mājaslapa http://intmail.183.com.cn/icc-itemstatusen.jsp uzrāda Not Found...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Iespējams ka šī mājaslapa vairs neeksistē, bet googlē noteikti var atrast kādu līdzīgu mājaslapu.
      Var mēģināt caur šo mājaslapu. https://www.packagetrackr.com/
      Šobrīd neko neesmu pasūtījusi, bet vecos pasūtījumus mājaslapa vairs neredz, nevaru pateikt vai darbojas, bet ceru ka Jums viss izdosies.

      Dzēst
  77. Cik saprotu lai izsekotu paku, iekš http://intmail.11185.cn/zdxt/yjcx/ jāieraksta tas izsekošanas numurs. Bet tajā lapā viss ķīniešu heroglifos, kurā lauciņā tieši jāraksta tas Nr.?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šo lapu redzu pirmo reizi. Noteikti internetā jābūt kādai lapai, kas paredzēta eiropiešiem ne tikai ķīniešiem.

      Dzēst
  78. Pirmo reizi sūtu no Ali. Apmulsu pie vietas kur jāraksta adrese. Jāraksta pasta nodaļas vai sava,mājas adrese.

    AtbildētDzēst
  79. Tiku pats galā. izmantojot Google transleiteri.

    AtbildētDzēst
  80. es pasūtīju no aliexpress preces no dažādiem pārdevējiem, bet vai man viņas abas atnāks kopā uz pastu, vai katra atsevišķi? Un vai man paziņos par to, ka preces ir atnākušas vai pašai jāinteresējas?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Katra prece atnāk atsevišķi, paziņojums nāks no pasta, ja paciņa būs par lielu, lai to iemestu pasta kastītē.

      Dzēst
  81. Sakarā ar to, ka nebija norādīts uzvārds pasts pieprasa no manis izdruku no konta un, no aliexpress.....bet es nevaru atrast kur es varu no aliexpress kaut ko izdrukāt, tur nav tādas iespējas vai rēķina.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jādrukā bankas izraksts, jo mājaslapā nav ko uzrādīt.

      Dzēst
  82. kapēc man daudzas lietas ko pasutiju neatnaca, bet atnaca nauda atpakaļ. vai tur kkas ir jaskatas. jo visas preces ko pasutiju atnaca nauda atpakaļ pec kada laika

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Varētu būt, ka pārdevējs nav apstiprinājis Jūsu pasūtījumu, banka naudu ir rezervējusi, bet pēc konkrēta laika posma atbloķējusi to, jo pieprasījums nav apstiprināts.

      Dzēst
  83. Sveiki! Kā darīt? Mājas numuru (Rīgas 111) rakstīt arī pie street adress pirmajā lodziņā vai nākamajā pie apartment,suite u.c.. ???

    AtbildētDzēst
  84. Sveiki.Pasūtīju preci.Kad apstiprināju maksājumu,nevarēju saprast vai samaksāts vai nē.Tāpēc piespiedu vēlreiz.Vai tagad man no konta noņēma naudu divas reizes?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Naudu divas reizes nenoņem, jo pasūtījums ir tikai viens.

      Dzēst
  85. Labdien, tātad, sapratu, ka man gadījās tas ko Jūs aprakstījāt sarkanā iekrāsotā logā. Kā panākt, lai atdod pasūtījumu neko nemaksājot? To var panākt ar kādām izprintētām lapāk, kas pierāda, ka esi apmaksājis?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Esmu mēģinājusi panākt preces atgūšanu neko nemaksājot, printēju bankas izziņu, bet pasts vēl pieprasa apstiprinājuma vēstuli - izrakstu no viņa bankas konta, no pārdevēja, kuru iegūt man neizdevās. Līdz ar to, tas, manuprāt, ir diezgan nereāli, neko nemaksājot dabūt savu sūtījumu.

      Dzēst
  86. Labdien. Atnāca prece ar defektiem-bojāta. Sazinājos ar pārdevēju un teicu,ka gribu preci samainīt. Viņiem atgriest bojāto, bet viņi vietā jaunu, nebojātu. Pārdevējs teicās,ka atsūtīs vietā jaunu. Bet tagad nesaprotu,kur man jāsūta bojātā prece. Kad jautāju pārdevējam uz kurieni man jāsūta atpakaļ, tad atbildēja : "You bear the freight.Send the straps to be borne by me"
    Ko īsti nesapratu?? Sanāk,ka pardevējs sedz pasta izmaksas? Bet kā tas notiek dzīvē? Ko es saku pastā,kad sūtu? Kam jāsūta?Kas jāraksta? Kā pārdevējs zinās,ka esmu aizsūtījusi atpakaļ? Un kā es lai zinu,ka pārdevējs man vietā ko izsūta?? Vai tas manā aliexpress vietnē ir redzams? Paldies jau iepriekš, ja kāds var apgaismot.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vēl nekad neesmu sūtījusi preci atpakaļ, domāju, pārdevējam vajag pajautāt konkrētu adresi, visdrīzāk, ka pasta izdevumi jāsedz pašam. Par to, vai pārdevējs kaut ko izsūta skaidri varēs redzēt tikai tad, kad prece būs pienākusi, bet cik man zināms, visbiežāk pārdevēji ir diezgan godīgi, un, ja viņš ir atbildējis uz Jūsu sūdzību, tad visdrīzāk, preci arī izsūtīs.

      Dzēst
  87. Sveiki. Es pasūtīju preces un pēc mēneša man e-pastā atnāca ziņojums ar katru preci-Your Order No. ************** has been cancelled because payment was not made before 13 Aug 2015 01:02. If you would still like to buy this item, please reorder it at AliExpress.com. Un tā ar visām precēm. Tas nozīmē, ka es nesaņemšu preces, bet vai nauda manā kontā tiks atgriezta, jo visu preču summa ir ap 40 euro. Varbūt man rakstīt paŗdevējam, bet tākā mana angļu valoda nav pārāk laba, šis process man šķiet pārāk sarežģīts.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Cik zinu, ja maksājums nav pieņemts, tad visdrīzāk naudai jūsu kontā jābūt tikai rezervētai nevis noņemtai. Pēc kāda laika banka rezervēto naudu aktivizēs. Lai noskaidrotu pēc cik ilga laika, jāzvana bankai.

      Dzēst
  88. Vai pasūtījuma adreses laukā ir jānorāda savas dzīvesvietas adrese vai tuvākās pasta nodaļas adrese?
    Un kā ar to zip code, man viņu jāraksta LV-XXXX vai LVXXXX un uz kurieni mana paciņa atnāks? Jautāju tāpēc, ka pasūtu kaut ko no aliexpress pirmo reizi un baidos kaut ko ne tā aizpildīt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pasūtījuma adreses lauciņā jānorāda sava mājas adrese. Par to vai rakstot LV vajag, vai nevajag likt svītriņu pateikt nevaru. Sākumā liec, ja sistēma neņem pretī, tad rakti bez :) Ja sūtījums ir liels, tad uz tavu pastkasti atnāks izsaukums uz pastu, bet, ja sūtījums maziņš, tad, iespējams, paciņa nonāks tieši tavā pasta kastītē, nevis pasta nodaļā.
      Veiksmi!

      Dzēst
  89. Pasūtīju preci cenā līdz 10 EUR ar bezmaksas piegādi (fre shiping). Latvijas pasta paziņojumā rakstīts ka maksa par piegādi - 2,82 EUR. Kāds varētu būt iemesls?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Varētu būt, ka tomēr paka nav pārdevēja apmaksāta, vai arī svars ir lielāks un dārgāks, kā tika samaksāts par sūtījumu.

      Dzēst
  90. Var kāds pateikt kas tas ir un ko ar viņu jādara? My AliExpress Reward Journey Level 0 līdz Level 4

    AtbildētDzēst
  91. Ko lai es daru ? Pasūtu preces no labiem pārdevējiem, bet pēc dažām dienām prece vairs nav piejama ( lai gan bija visi izmēri,katrs par 1000 gab. ) Visi raksta don' t worry, nosūtīs ASAP ( cik ārti vien iespējams ). Un maļ visu laiku vienu un pašu,vemt jau gribās. Esmu viņiem piedāvājusi mainīt preci, par tādu pašu summu, nē , don t worry,ASAP. Tā kā prece nav izsūtīta, neparādās arī open dispute. Tā man ir ar 11 pakām, kopējais zaudējums 100€. Ir pagājušas 45 dienas( 60 dienas piegāde) Pie help open dispute arī nevaru, parādās vienkārši visi mani pasūtījumi tādā pašā izskatā. Šaubos,ka es ko dabūšu. Ir arī pārdevēji, kas apsaukā. Un preces ,ko esmu saņēmusi ir vienkārši līdzīgas,nav tas nekāds monitors.Esmu tikusi līdz A2 līmenim,bet nu būs jāpārtrauc.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šāda situācija nekad man nav gadījusies, vienīgo reizi, kad man neatnāca sūtījums, pieprasīju naudu atpakaļ. Pārdevējs piedāvāja nosūtīt preci vēlreiz, bet tā kā atteicu, dabūju naudu atpakaļ.
      Bieži vien ir tā, ka sistēmā nav atzīmēts datums, kad prece tiek izsūtīta. Iespējams, ka pārdevējs kaut ko ir jums izsūtījis, tikai nav to reģistrējis.

      Dzēst
    2. P.S. Ceru, ka viss beigsies veiksmīgi:)

      Dzēst
    3. Nē, vēl šodien sarakstījos :Hope you patient to wait. Un protams Have a nice day ! Visi raksta vārds vārdā,vienkārši ieliek gatavu teikumu. Esmu protams prasījusi arī naudu atpakaļ. Viņi vienkārši tēlo muļķus.

      Dzēst
  92. Ielieku arī vēlmju sarakstā preces, pēc dažām dienām nav (no available) .Fū, labi,ka nepaspēju pasūtīt ! Puse preces tur nav , tā ir vienkārši reklāma. Lūdzu,ja kāds domā sākt pasūtīt, padomājiet 3x

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu, jāskatās ko pasūtam. Vislabāk pasūtīt tās preces, kur ir atsauksmes no cilvēkiem, vēlams dažādām valstīm un vairākas, kur tie komentē preci un pārdevēju. Ir pat cilvēki, kuri nofotografē sūtījumus, kas atnākuši. Tādējādi iepirkties ir daudz drošāk.

      Dzēst
  93. Vai Jums ir nācies saskarties ar adresi Cgbilling.com?
    Man šodien tāda kompānija novilka papildus 30eur no konta.
    Kā var apgalvot ka apmaksa Aliexpresā ir droša?Ja apmaksājot ir jāievada tikai kartes cipari un viss?
    UZGRĀBOS!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pirmo reizi dzirdu, ka kaut kas tāds notiek! Esmu veikusi daudz pasūtījumu, bet ne reizi svešie nav novilkuši naudu. Varbūt ir vērts painteresēties savā bankā, iespējams, viņi ir saskārušies ar šādām situācijām.

      Dzēst
  94. Isti nesaprotu, ko darit - pie pasutijuma statusa paradas:The seller has shipped out your order, tacu taja pasa diena, kad paradijas statuss, ka prece ir izsutita, sanemu no pardeveja sadu vestuli, pie tam loti neskaidra anglu valoda:"hi,dear friend.thanks your order.
    can you comfirmed the order received now ?
    because our company have many orders every days.
    but my boss have not enouth money for sending the order now.
    if you agree comfirmed the order now ?
    our company will send one Mystery gifts free for you..
    hope you help us! thank you very much." Ta ari nevaru saprast, vai manis pasutita prece ir izsutita, vai nav, un cik, noprotu, spiest Confirm Goods Received laikam nebutu isti prata darbs...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Confirm Goods Received tiešām spiest nevajag, kamēr prece nav rokās. Varat atbildēt, ak vēl neesat preci saņēmis un apstiprinājumu saņemt varēts tad, kad prece būs pienākusi.

      Dzēst
  95. Sveiki.Vajag padomu.
    Par cik ar angļu valodu esmu uz jūs un pati nekad neesmu neko no ārzemēm sūtījusi, palūdzu māsu, lai pasūta man tvaika saunu.Uzreiz piebildīšu , ka agrāk ir bijusi -tikai savādāka modeļa, tāpēc skaidri zināju, ko gribu.Izlēmu par labu šim variantam:
    http://www.aliexpress.com/item/1-5L-STEAM-SAUNA-DETOX-SLIMMING-LOSE-WEIGHT-THERAPEUTIC-CHAIR-PORTABLE-FOLDING-THERAPY-WET-HEAT-TENT/32288423638.html
    Māsa pasūtīja, protams prece un piegāde tika apmaksāta, pēc laika māsa zvana un saka, ka viņai radās aptuveni šāds paziņojums" prece tiks piegādāta no Ķīnas, mēs lielāko daļu piegādes esam apmaksājuši, jums jāmaksā vēl 40 eiro par piegādi." Māsa atbildēja, ka nav ar mieru, jo piegādes maksa , kas bija norādīta pie preces ir apmaksāta pilnībā.
    Šodien atnāca sūtījums-pirmais ko atklāju paka tāda it kā būtu n-tās reizes plēsta vaļā.Sabildēju no visām pusēm skoča haotiskās līmējuma vietas.Tālāk nāca atklāsme- nedarbojas pults-nu ok, bez pults varu iztikt.Sāku testēt un "Nu Nav"-ne tvaiks riktīgi ne siltums+vēl tas tvaika ģenerators laiž tvaiku var malām un ik pēc brīža viņā tāds troksnis it kā tas tvaiks iekšā sprāgtu.
    Jautājums ko darīt?Pati kabīne ir ok.
    Sūtīt atpakaļ?Vai kaut ko var dabūt atpakaļ(maiņa vai nauda), ja viņa ir mēģināta lietot?Cik man izmaksās atpakaļsūtīšana?
    Prasīt , lai sūta citu ģeneratoru un pulti?Vai ir reāli?
    Kā vispār šo risināt?
    Māsai šobrīd galīgi nav laika šajā jautājumā iespringt,un pati agrāk no šī saita neko nav sūtījusi, tāpēc neko pati nezin.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Domāju, sākumā varat nosūtīt pārdevējam bildes ar iepakojumu un uzrakstīt, ka ierīce nedarbojas. Noskaidrot, vai ir iespēja nosūtīt preci atpakaļ, vai arī pārdevējs atsūtīsi vietā jaunu. Varbūt ir iespēja nofilmēt, to, ka nedarbojas tvaika aparāts un arī to nosūtīt, cerībā, ka pārdevējs būs atsaucīgs problēmas risināšanai.
      Lai veicas :)

      Dzēst
  96. Sūtījuma saturu sabildēju jau saņemot(vadoties pēc tā, ka internetā bieži dzirdēts, ka visu vajag sabildēt vēl labāk safilmēt). Pie testēšanas safilmēju tvaika ģeneratoru, bet ar to tvaiku ir kā ir, jo video diez ko nevar redzēt,ka laiž garām.Sabildēju un safilmēju termometru ieliktu saunā(viņi sola 60 grādus, man vairāk par 40 nesanāk-laikam dēļ tā, ka daļa tvaika aiziet gar ģeneratora vāku). Rīt vēl paņemšu no meitas krustmātes viņas ģeneratoru(gadus 10.atpakaļ viņai dāvinājām līdzīgu, jo pašiem bija un bijām sajūsmā, jo reāli bija pirts efekts), tad redzēs kādas izmaiņas temperatūrā.Un tad laikam sāksies garas pārrunas ar Aliexpress (klusībā ceru, ka sapratīs un nāks pretī).

    AtbildētDzēst
  97. mAN ATNĀCA UZ E-MAIL VĒSTULE,KA MANS SŪTĪJUMS IR ATCELTS,KAUT NAUDA IR NO KONTA NOŅEMTA?KĀ MAN RĪKOTIES?ES TO DARU PIRMO REIZI.PALDIES.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Parasti šādās situācijas nedēļas laikā nauda kontā tiek atkal ieskaitīta. Visdrīzāk, samaksātā summa ir rezervēta un, ja pārdevējs pasūtījumu nepieņem, vai atceļ, nauda kontā atgriežas. Rezervētājs ir banka. Ja nauda nedēļas laikā neparādās, iesaku piezvanīt bankai, painteresēties, vai nauda ir noņemta, vai tikai rezervēta.
      Lai veicas:)

      Dzēst
  98. Sakiet ka var nomainit maksajuma karti?dabuju jaunu karti banka un nevaru atrast ka tos datus nomainit lai varetu ar jauno karti norekinaties.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja nemaldos, katru reizi, kad veicat pirkumu, parādās lodziņš ar esošajiem datiem un iespēju tos mainīt.

      Dzēst
  99. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  100. Ja pasūtīju mēteli 60 eur, vai būs papildus muita vai PVN? Un kada veida un kur tos maksat.

    AtbildētDzēst