svētdiena, 2011. gada 6. novembris

Bezdarbnieki - interesanti un noderīgi :)

           Esmu iestājusies bezdarbniekos. Izklausās mazliet dīvaini, jo liekas esmu pārāk jauna tādai iestādei, bet nē.
Šajā gadā nestājos nevienā augstskolā, jo sapratu, ka nevēlos mācīties papīra deļ un vēl kredītu par to maksāt. Tā nu paliku bez skolas. Mana iepriekšējā darba vieta bankrotēja, tā nokļuvu bezdarbnieku statusā. Un ja jau man ir tāda iespēja, tad kādēļ ne. Aizgāju pieteicos. Cerēju, ka varēšu tikt uz kādiem profesionālajiem kursiem, bet izrādās, tā kā esmu šajā gadā ieguvusi profesiju (interjera dizains), tad nevaru iziet jaunus profesijas kursus tuvāko 3 gadu laikā. Es jau cielēju uz konditoriem, bet nekā. Pirmajā brīdī domāju kāda gan jēga palikt, katru mēnesi atzīmēties jāiet, bet nu labi. Pieteicos uz īsajiem kursiem, 4dienu kursi "Uzņēmējdarbības un komercdarbības pamati". Jau sen biju domājusi, ka varētu atvērt savu biznesu un nu man bija iespēja aiziet uz kursiem.
             Tiešām, ja esat bezdarbnieks kuram nav ko darīt, nedomājiet, ka īsie kursi nav nekas vērtīgs. Pati sākumā apskatījos lielo kursu sarakstu un domāju, ka nav liela jēga iet. Vienīgais, kas man likās interesants bija uzņēmējdarbība jebkādā formā.
Par spīti savam slinkumas aizgāju uz kursiem. Man tā paveicās ar kursa biedriem. Nemaz nebija sajūta, ka atnākuši neilmīgie zemē iespiesti Latvijas bezdarbnieki. Tik jauka, draudzīga atmosfēra. Arī paši kursi bija daudz interesantāki nekā biju iedomājusie.Iemācīja mums visādus knifiņus kā cilvēkus piesaistīt, krāsu ietkmi uz cilovēkiem un vēl daudz ko citu. Kas ir SIA2000 un SIA1, mikrouzņēmums, pašnodarbinātais, IK u.t.t. Vārdu sakot iziesiet kursus nenožēlosiet.
             Liekas atvērt savu biznesu var tikai izredzētie, bet tā nav. Galvenais ir ideja un vēlme strādāt. Protams neviens šeit nesola tikai zelta dzīvi vien, bet tas jau atkarīgs no mums, cik esam gatavi ielikt darbu savā projektā. Tā pat sapratu, ka ir ļoti daudz iespējas uzsākt biznesu neņemot kredītu, galvenais visu kārtīgi apdomāt.
Izejot šos kursus pasniedzēja uzaicināja mani uz grāmatvedību. Nu nevar neiteit. Aizgāju nākamajā nedēļā 4 dienas mācījos grāmatvedības pamatus. Nav tik traki, bet nebūšu grāmatvede:) Tiem kuri ir grāmatveži, cepuri nost, Jūs esat lieli malači. Nav jau grūti, bet pinķerīgi. Visu laiku kādas kļūdiņas ielaidu, īpaši krājuma uzskaites metodēs. Interesanti bija visu ko par nodokļiem un nodevām uzzināt. Aprēķinājām algas. Tas man padevās :)
Pirmais jautājums ko man uzdeva radi, vai ir kāds oficiāls papīrs par kusru beigšanu. Par īsajiem kursiem nav, bet tas nekādā gadījumā nenozīmē, ka tam nav jēgas. Iegūst tiešām daudz. Arī sevi var pareklamēt:)

           Vēl esmu pieteikusies 2 dienu kursos "Pārdošanas prasmes", lai gan visu mūžu skandēju, ka nevaru ciest pārdot. Bet tā kā mana pieredze šajos kursos bija ļoti pozitīva, nolēmu, ka nekas briesmīgs man nenotiks ja aiziešu.
Šie kursi man vēl priekšā, bet galvenais ko gribu Jums pateikt, padariet savu dzīvi interesantāku un šādi kursi, kurus var apmeklēt par velti, ir viens no veidiem kā to sākt realizēt. 

                   Lai veicas!


 Bildes no interneta resursiem

1 komentārs:

  1. Esmu šodien laimīgs, paldies Lapo Micro Finance par man piešķirto aizdevumu. Mēģinot saņemt aizdevumu, es tiku vairākas reizes maldināts, līdz sastapos ar Lapo Micro Finance, kas man izsniedza aizdevumu 23 000 USD vērtībā, lai rūpētos par slimo bērnu. Ja jums šodien nepieciešams īsts aizdevējs, sazinieties ar Lapo .Sazinieties ar e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst