otrdiena, 2016. gada 22. novembris

Advente...

       Jau kopš jūnija vidus uz mana datora darbvirsmas stāv mape ar nosaukumu "advente". Varētu padomāt, ka pāragri gatavojos svētkiem, bet nekā tamlīdzīga...drīzāk pārāk vēlu attapos, ka tie jau pagājuši. Tieši šī iemesla dēļ, nolēmu, ka jāgaida nākamā advente un, tā kā pēdēja mēnesī mana dzīve skrien kā ātrvilciens un domas galvā šaudās haotiski, liels bija mans pārsteigums, kad darba kolēģe jau vakar sāka runāt, ka vainags jātaisa. Un te nu es esmu - negaidot sagaidījusi adventi, un man beidzot ir iespēja padalīties ar to, kas pastrādāts pagājušajā gadā...

          Interesanti, cik dažādi var uztvert šo Adventes laiku, vienam tas ir laiks, kad tas nokrāvies ar darbiem, ikdienas klapatu nomākts, citam gavēņa laiks, kad pārdomāt aizvadīto gadu... Man pašai - pat nezinu... Atceros, ka pārgājušā gadā, šo laiku izbaudīju mierpilni, neskraidot pa pasauli apkārt, bet svētdienas rītā sēžot pie kārtējās iedegtās adventes sveces domāju par to, ko Dievs grib, lai daru, kāds ir Viņa labais nodoms...
        Bet nu par praktiskām lietām - lai cik skaisti var izskatīties klasiskie skuju vainagi, jau sen esmu nonākusi pie secinājuma, ka skujas mani neuzrunā, kož, birst u.t.t., tieši šo iemeslu dēļ pagājušā gadā sāku meklēt kādas iespējas pastāv, lai svētku gaidīšanas prieks būtu, bet skujas nebūtu. Lielākai daļai zināmā mājaslapa pinterest.com nav nekas svešs, vai jauns un tieši tur izraku savu iedvesmu...

         Ideja rokā, ašā solī uz Jysk, Depo, Maxima, Labā bode, pie Mežaparka egles un ķeros klāt...

Kas nepieciešams:

1. Liela vīna dzērāja neesmu, tā kā glāzes mājās nav, bet šo sveķaino "mākslas" darbu nolūkos apmeklēju Labo bodi, kur par pāris euro tieku pie 4trām dažāda izmēra glāzēm.

2. Jysk, īstā vieta, kur sveces meklēt.

3. Depo - sudraba pūšama krāsa un šokolādes končas. (Ja plāno šokolādi pēc svētkiem apēst, nekas labs nebūs. Pēc 4 nedēļām tā ir piesūkusies ar krasas smaku un garšu, tā ka var būt viltīgs..konfektes apēst pirms, un papīrīšos ietīt zīles, koka bumbiņas, plastilīnu, foliju u.t.t.)

4. Maxima veikalos arī šogad var atrast skaistas metāla paplātes, kas noder ne vien  dekoriem, bet GP klasei un daudz kur citur.

5. Bet čiekuri no otrām mājām nāk...


Svētīgu Kristus Dzimšanas dienas gaidīšanas laiku!


 Foto no personīga arhīva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru