ceturtdiena, 2013. gada 2. maijs

Kaut kas, viss kas...


Dažas idejas  kuras vēlos īstenot :)
   

 Ir pagājis diezgan liels laika sprīdis kopš pēdējā raksta. Nav jau nekāds oriģināls aizbildinājums - biju aizņemta. Pagājušā mēnesī braucu uz augstskolu - kārtējā starpsesija, kad atbraucu uzreiz ķēros pie 1001 mājasdarba. Pa vidam vēl paspēju gripu izslimot. Šobrīd jau viss atkal kārtībā.

 Sākam gatavoties Māmiņdienai un protams, ka izlaidumam. Neatceros esmu minējusi, vai nē, bet strādāju bērnudārzā ar bērniem kuriem ir garīgās attīstības traucējumi. Tieši maijs ir tas interesantākais gada mēnesis. It kā jau ar vienu kāju vasarā, bet tik daudz darba. Tāds darba režīms laikam ir visiem skolotājiem:) Man vismaz viens liels plusiņš, neviens nevēlas izlabot savas nesekmīgās atzīmes, kuras sakrājuši pa visu gadu.



Dažas idejas  kuras vēlos īstenot :)
Dažas idejas  kuras vēlos īstenot :)
     Pēc garās ziemas gribas  izmaiņas. Jau cik sevi atceros,  mums mājas ir bijusi tāda kā  tradīcija pārkārtot mēbeles.  Nav konkrēts datums un laiks,  kad mēs to darām, bet vismaz  vienreiz gadā tas tiek darīts. Ja tā padoma, mūsu dzīvojamā  istaba ir vienīgā, kura jau 2 gadu nav krasi mainījusi savu izskatu. Tikai jauni mazie galdiņi ieņēmuši savu vietu, bet tas arī bija jau ļoti sen. Jo biežāk pārkārto mēbeles, jo vairāk gribas izmaiņas. To nevarētu pamatot ar to, ka nav ērti un tu nezini, kur istabā atrast piekto stūri. Tev vienkārši gribas kaut ko savādāku. 

  

Dažas idejas  kuras vēlos īstenot :)
       Par savas istabas pārkārtošanu domāju jau kādu laiku, bet gribējās sagaidīt ziemas beigas. Vakar nu pienāca tā diena, kad sapratu - ir laiks ko mainīt. Visbiežāk  pārkārtošana aprobežojas ar to, ka mēbeles tiek liktas uz riņķi (pretēji), skapim nekad klāt neesmu ķērusies, lai kādā istabā dzīvotu. Pārāk liels, smags un citur tā pat neizskatītos pārāk labi. Šoreiz pārkārtoju ne tik klasiskā veidā ka parasti. Protams tas nebija plānots. Man jau būtu pieticis ar to, ka apgrieztu istabu otrādi, bet pēkšņi ienāca prātā labāka ideja. Man ir 2m garš galds, kuru novietoju istabai šķērsām iepretim durvīm. Sajūta tāda, ka mana istaba būtu ofiss :D Vakar bija ļoti nepierasti, bet šodien man patīk. Arī savu nepieciešamību uz pārmaiņām esmu ieguvusi.

  

Dažas idejas  kuras vēlos īstenot :)
       Fakts ir tāds, lai cik  liela, vai maza būtu istaba, vienmēr ir iespēja to pārkārtot. Galvenais ir vēlēšanās un apņēmība. Bieži vien mani iedvesmo dažādas interesantas idejas. Esmu pat uztaisījusi mapīti "Gribu īstenot", kurā lieku visādas interesantas idejas, foto, ko es vēlētos kādreiz realizēt, redzēt savā mājā. Tagad nāk vasara un beidzot būs vairāk laika, lai kādu no šīm idejām realizētu. Parasti jau negribas uztaisīt mats matā, izmantoju ideju. Ļoti gribētos uztaisīt kādu kartona mēbeli. 
Dažas idejas  kuras vēlos īstenot :)
Informāciju esmu savākusi ļoti daudz un ko tamlīdzīgu esmu darījusi jau iepriekš. Vissarežģītākā daļa ir kartona iegūšana. Pirkt sanāk ļoti dārgi, laba kvalitāte un izmērs, nav lēts prieks.
Lai nu kā ,cerību uz šo projektu vēl neesmu atmetusi, vienk. vēl nav pienācis īstais brīdis. Vispār, lai aprakstītu visas idejas, kuras vēlos izmēģināt, man vajadzētu daudz laika. 






Mana galvenā doma šodien ir tāda – Ja tev gribas pārmaiņas, nevajag tikai gribēt, bet arī darīt:)

Bildes no interneta resursiem

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru