ceturtdiena, 2013. gada 30. maijs

Vasara un kultūrmantojums...

Beidzot ir vasara!


Skola, darbs drīz būs jau aizmirs, jo būt tikai atpūta.

     Kamer biju Liepājā un "piebeidzu" savas mācības, mani iedvesmoja viena dziesma ar kuru arī šodien dalos:)






    Kā jau parasti, ikdienā notiek tik daudz, bet kad vēlos ko uzrakstīt, tad nav ne jausmas ar ko sākt, vai arī par ko runāt.
Esot augstskolā visādas jaunas gudrības uzzināju, vai arī padomāju par to, par ko nekad neaizdomājos - īpaši filozofijas lekcijās:D

   Ja tev pajautatu kads ir latvietis, viņa raksturs, ko tu atbildētu? Tas bija jautajums par kuru mēs spriedām kultūras mantojumā. Tas, pie kāda secinājuma es nonacu man likas dīvains. Pirmais ko cilvēki atbild ir tas, ka latvieši ir strādīgi, čakli, dziedoši, aizdomīgi, nenovīdīgi, māņticīgi, skaudīgi, kašķīgi u.t.t. 

Šis plakāts ir izveidots pēc aptaujas veikšanas "Kāds ir latvietis" jo lielāks uzraksts, jo biežāk cilvēki to ir minējuši kā mums piemītošo rakstura īpašību.

    Šis plakāts man lika aizdomāties par to, ko gan mums māca, stāsta un liek domāt par sevi. Kā lai bērni iemacās, ka viņos ir arī labas ipašības kas nāk kā paaudzes mantojums?


    Galvenā mana doma šai dienai. Domāsim labas domas par sevi un citiesm. Nākamreiz, kad mums jautas kāds ir latvietis pieminēsim visas labās īpašības, kas piemīt mums, mūsu draugiem un radiem. Veidosim jaunu izpratni par mūsu kultūras mantojumu.



 Priecāsimies par katru jaunu dienu kas nāk =)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru