piektdiena, 2012. gada 14. decembris

Atšķirības zīme


     Vai jums ir gadījies tā, ka dzīvojat vienā mājā ar daudz cilvēkiem? Katram ir savas mantas un vienmēr ir kāds, kuram jūs esat jau simt reižu lūguši, lai viņš tavas lietas neaiztiek, bet bez rezultāta? (Izklausās pēc reklāmas) 
      Fakts ir tāds, ka es šadā mājā dzīvoju un nekad nevaru atrast savas mantas, jo Kāds tās paņem, lieto un vietā nenoliek. Ko darīt!?!
       Pie atrisinājuma nonācu pavisam nejauši.
       Jau kādus 2 gadus atpakaļ man ienāca prātā, ka varētu aplīmet savu stepleri, lai viņš neizskatītos kā liels, melns klucis. Paņemu līmplēvi un ar caurumspiedi saspiedu dzeltenus aplīšus. Aplīmēju - izskatās interesanti. Caurumspiedis ar tāds garlaicīgi zils. Arī to aplīmeju, bet nu jau ar baltām pumpām.
        Kāds laiks jau bija pagājis, un man bija jāvada vien pasākums bērniem. Nepieciešams ņemt līdz šķēres, ja nu nepietiek. Bet kā es atšķiršu pēc tam kuras tad ir manējās? Tā jāu pārāk daudz citu lietu par ko domātu, atceros jaukās pumpiņas un tā nu šķeres tikušas pie jauna dizaina. 
        Vēl pēc kāda laika iegādājamies vairākas dzeltenas galda lampas, visas vienādas, un arī savu lampu aplīmeju, lai nepazūd ;D
        Tā tas sākās un nu esmu atradusi savu atšķirības zīmi, pc, telefons (jo tie arī mums ir līdzīgi), lādētāji, lielās datorausis, skoča ietvariņš vārdu sakot viss, kas mans un ko var aplīmet. Mēbeles gan neaplīmeju, pārak daudz pumpu būtu. 

         Man jau draugi teikuši, ka man mājās masaliņas, bet vismaz dzīve nav garlaicīga:)










Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru