svētdiena, 2016. gada 4. septembris

Sākums...



Jau kādu laiku neesmu neko rakstījusi, bet man ir attaisnojums. Vasara ir bijusi ļoti bagāta ar visu ko, ne vien nometnēm, kas jau katru gadu raibina manas brīvdienas, bet šoreiz vēl mans pirmais kārtīgais ceļojums.

Gada sākumā apņēmos, ja jau uz ārzemēm netieku, tad vismaz apceļošu Latviju. Plānu jau sastādīju, kādas pilsētas šajā vasarā jāapmeklē, bet to īstenos izdevās tikai 1/3. Tomēr pārējās 2/3 man ir nākušas ar uzviju.

Pirms diviem mēnešiem man galvā ienāca doma: „Varētu aizbraukt uz Izraēlu. Dievs uzdāvini man braucienu uz Izraēlu.” Godīgi sakot, ticu, ka Dievam nekas nav neiespējams, bet zinu arī to, ka Viņš ne vienmēr piepilda katras mūsu iegribas, līdz ar to ātri vien aizmirsu šo lūgumu. Man ārzemes vienmēr ir likušās tik pat nereālas ka ceļojumus uz mēnesi.

Pirms 5 nedēļām draudzītē, kuru apmeklēju, pāris – Inguss un Diāna, paziņoja, ka brauks uz Izraēlu, un, ja ir kāds, kurš vēlas pievienoties, to var darīt. Šis paziņojums iedegās kā lampiņa manā galvā. Ļoti gribēju braukt, bet likās tik tālu, tik nereāli. Jau biju sākusi bīdīt lietas, lai viesistabā nomainītu mēbeles, bet te pēkšņi ir iespēja cītīgi taupīto naudu ieguldīt kur citur. Kādu nedēļu sevī cīnījos ar domām par to, vai vajag braukt, vai tomēr nē, bija vairāki cilvēki, kas iedrošināja, bija, kas teica, nevajag braukt un sapratu, ka lēmums ir tikai mans, galu galā nolēmu, ka nekur nav garantija, ka otro reizi dzīvē tāda iespēja pavērsies, līdz ar to jāizmanto. Līdz galam nespēju noticēt šī fakta patiesumam līdz iekāpu lidmašīnā un mana dzīve varēja sākt mainīties….


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru