piektdiena, 2013. gada 20. septembris

Gandrīz svētki :)


Hello:) (tas nav angliski:)



    Viens cilvēks man reiz teica, ka manu blogu lasīt esot interesanti, jo var uzzināt kā es mēdzu izgāzties dažādās dzīves situācijās . Negribētos jau domāt, ka tā ir mana ikdiena, bet ja zinu, ka mana pieredze kādam var noderēt, man nav žēl.

Un tātad : „Vai es atkal esmu izgāzusies kāda pasākumā?” „Nē!” :)

 


    Patiesībā šo rakstudarbu gribu veltīt tam, lai paziņotu to, ka tieši šodien 20.septembrī manam blogabērnam ir 2 gadu jubileja. Vēl pavisam maziņš un tikai tikko kārtīgi uz kājām nostājies. Cik sentimentāli :D 


    Pie šī fakta nonācu pirms kādām divām nedēļām, kad pārskatīju par ko esmu rakstījusi un prāta pārcilāju, par ko vēl varētu uzrakstīt, vai drīzāk kādā secībā rakstīt to, ko vēlos paziņot plašajai pasaulei:) 


    Patiesībā tikai pagājušā gadā tā nopietnāk pievērsos šim pasākuma, jo,….. man nav ne jausmas kāpēc..


    Bloga iesākumi bija pavisam vienkārši un negaidīti. Tajā laikā gribējām uztaisīt mājas lapu vienam privātam bērnudārzam. Tā kā nevarējām atrast jēdzīgu mājas lapu taisīšanas vietni, nodomājām, ka blogs arī derēs. Toreiz vēl neko dižu nesapratu kas kā jādara, kur kādas ekstras un kā panākt, lai blogs izskatītos man derīgs. Tik ilgi nočakarējos, ka beigās apnika. Godīgi sakot mēs uztaisījām 3 dažādas lapas, bet kad mēģinājām tās izdzēst, lai internetā nebūtu lieka, tukša bloga adrese, mums nekas neizdevās. Tā nu es tiku pie lapas, kuru vajadzēja aizpildīt. Nolēmu, ka rakstīšu kaut vai savam priekam, tas vai interesēs citus mani ne pārāk uztrauca. Un tā tas sākās. Domāju tieši tādēļ man pirmajā gadā ir tik maz rakstu. Vēl nebiju sapratusi ko rakstīt, kādēļ rakstīt, kā rakstīt, bet nu jau ir labāk. Sāku sevi atklāt:)



    Mana atziņa visā šajā procesā ir tāda:  "Rakstīt ir noderīgi." Tas ir labs veids kā iepazīt sevi un veidu, kā pats izsakies. Ir iespēja apkopot un noformulēt domas, meklēt radošu pieeju, kā tekstu padarīt interesantāku. Pat tad, ja nekad nekļūšu par rakstnieci, vai žurnālistu, vai vēl nez ko, zinu, ka mana spēja uzlikt savas domas uz papīra (šajā gadījumā uz elektroniskā) ir uzlabojušās. Un vēl viens plusiņš ir tāds, ka blogošana liek plašāk paskatīties uz pasauli, interesēties par apkārt notiekošo, atpūsties no dažkārt garlaicīgas, vai rutīnas pilnas ikdienas.


   Tā kā, ja tev ir iespēja un kaut mazmazītiņa iedvesma izveidot savu lapu, nekautrējies un nenoslinko, tas ir to vērts:)


P.S. Ja zini labu saitu mājaslapu veidošanai neapvainošos, ja iekomentēsi :)



Foto no interneta resursiem

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru